Parro and Pandis

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Parro Pandis - 16 mars 2014 21:07


Ska inte precis sova nu, men det kommer inte blir något mer inlägg iaf, så tänkte bara uppdatera lite c; Våran msp gubbe har blivit lvl 6, wohoo    Hoppas den blir lvl 7 imorn då    Vi har även gett gubben några presenter :)    

 

Men imorgon är det skola, hur kan helgen gå så snabbt    Men aa, kommer uppdatera lite imorn efter skolan, slutar halv två cx Nu ska jag nog göra klart min läxa och sen sova   

 

GODNATT ALLA UNDERBARA   

 

Av Parro Pandis - 16 mars 2014 20:21

 Hejsan!   

Tänkte lägga upp några bilder från min och Pandis chatt på skype c: 

 

                 
Det var lite bilder från min och Pandis chatt   
S  

Av Parro Pandis - 16 mars 2014 20:00

Hola !   

 

I det här inlägget tänkte jag visa mina Top 10 låtar    Så vi kör väl :D

 

10. 


(och ja.. den räknas som en låt c:) 


9.



8.



7.



6.


5.



4.



3.



2.



1.



Det var då mina top 10 låtar ^^ Ses allihopa!   

 

Av Parro Pandis - 16 mars 2014 18:40

TACK alla, vi har fått 265 sidvisningar :*

Vi har ju bara haft bloggen i en dag c: Tack alla :3

Av Parro Pandis - 16 mars 2014 17:53

Tjo alla!   

 

Nu tänkte vi skriva 15 random fakta om oss cx (och då menar jag fakta om vad vi brukar göra tsm xd)  Så vi kär väl (:

 

1. Vi tänker typ alltid samma sak haha xd

 

2. Vi har alltid kul tsm ofc   

 

3. Om vi hamnar i bråk i gallen äger vi ut alla ofc   

 

4. Vi är helt random 8D

 

5. Vi kör typ crazy cards hela tiden   

 

6. Vi blev bff's av att parro frågade pandis om vi skulle hjälpa varandra att levla cx

 

7. Fast vi va vänner innan c:

 

8. Vi klarar inte en dag utan att skypea *stav owo* med varandra   

 

9. Carro.bäst är parro och söta sandra är pandis för er som inte visste xd (lol) 

 

10. Vi har ALDRIG bråkat ^^

 

11. Och vi kommer aldrig det heller cx

 

12. Vi är galna personer   

 

13. Parro är seg 8D

 

14. Vi båda älskar remixen "pop danthology" som ni kmr se här nere c: 


15. Vi skulle dö utan varandra :*

 


Det var då 15 fakta om oss cx Hoppas ni gillade den :3 Hejdå :*     


Av Parro Pandis - 16 mars 2014 17:48

HOLAAAAAA AMIGOOOS   

 

Vi uppdaterar typ hela tiden.. men aja    (Det är så freaking kul) 

 

Snart kommer jag och Pandis göra varsitt inlägg med "10 FAKTOR OM MIG"  c: 

Här kommer några looks jag haft    

(Ps. Snart kommer vi lägga upp inlägg om vardagligt liv o.s.v cx)

 

       
 


 

 

Av Parro Pandis - 16 mars 2014 17:43

Hejsan c:

Nu tänkte jag lägga upp dagens look och den heter "Catch A Snowflake"  

   

   





 

Av Parro Pandis - 16 mars 2014 14:14

Hajj allihopa!   

I förra inlägget skrev jag att jag och parro har skaffat en gubbe på msp tsm, och NU har jag "fixat" den lite  Så våran gubbe heter precis som våran blogg, alltså ParroAndPandis   

 

(Och ja, jag tog bilden med min mobil.. och ja, man ser inte så bra..   ) 

Men iaf, så adda gärna våran gubbe! Den e hittils lvl 4 så aa c: Men nu ska jag äta muffins, och om ni undrar varför parro inte uppdaterat så är det för att hon är hos hennes kompis   

 

Men aa, ha en trevlig dag allihopa     

 

Presentation


Hej vi heter Pandis och Parro c: Vi kommer lägga upp inlägg om msp, och andra saker 8D Parros msp: Carro.bäst Pandis msp: Söta Sandra

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards