Parro and Pandis

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Parro Pandis - 21 mars 2014 20:45

Heej allihopa jag tänkte göra TMI (to much information) tag c: Så vi kör!   

 

1. Vad har du på dig?

 

Mjukisbyxor och en t-shirt c:

 

2. Någonsin varit kär?

 

Japp. 

 

3. Någonsin haft ett jobbigt breakup?

 

Nej.


4. Hur lång är du?

 

Vet inte o_o

 

5. Hur mkt väger du?

 

Angår inte er.

 

6. Några tatueringar?

 

Nepp.

 

7. Några piercingar?


Aa, hål i öronen.

 

8. OTP? (one true pairing *vettefan hur det stavas*) 

 

Haleb (Caleb & Hanna från pll) och spoby (spencer & toby från pll)

 

9. Favorit program?

 

Pll ofc 

 

10. Favorit band?


Gillar inte band egentligen, men om jag mst välja tar jag the fooo.

 

11. Någonting du saknar?


Sommaren!! ):

 

12. Favoritlåt?


Vad svårt o; mina favoritlåtar ändras hela tiden.. men just nu är det mirrors av justin timberlake. 

 

13. Hur gammal är du?


12.

 

14. Stjärntecken? 


Oxe.

 

15. Någonting du letar efter hos en partner?

 

Snäll mot alla, omtänksam och söt   

 

16. Favorit motto?


"Everything happens for a reason" Vet inte om det är ett motto men aja.

 

17. Favoritskådespelare?

 

Ashley benson (tror hon stavas så, men hon e iaf hanna i pll) och selena gomez.

 

18. Favoritfärg?

 

Blå.

 

19. Hög eller låg musik?


HÖG OFC.

 

20. Vart går du om du är ledsen? 


Till mina vänner, Parro eller mamma.

 

21. Hur lång tid tar det för dig att duscha?


Beror på, 10-25 min.

 

22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig iording på morgonen? 


Jag sminkar inte mig elr ngt sånt, så det tar typ 5-10 min.

 

23. Någonsin varit med i ett slagsmål?


Gud nej.

 

24. Turn on? (asså det är typ vad man gillar hos en kille elr ngt sånt)


Magrutor, längre än mig och snäll ofc. 

 

25. Turn off? (vad man inte gillar hos en kille)

 

Killar som leker coola osv. 

 

26. Anledningen till att du börja blogga?


För jag & Parro ville börja blogga helt enkelt 

 

27. Rädslor?


Höjder och spindlar   

 

28. Senaste saken som fick dig att gråta?


Det va i tisdags när jag ramlade.

 

29. Senaste gången du sa att du älskade någon?


Oj vet inte haha

 

30. Meningen bakom ditt blogg namn?


Det e ju ParroAndPandis och det är ju våra smeknamn så ja.

 

31. Senaste boken du läste?


I klassen håller vi på att läsa "The face on the milk cartoon" så aa 

 

32. Boken du tillfälligt läser?


Svaret är på fråga 31.

 

33. Senaste programmet du såg?


Top model sverige.

 

34. Senaste personen du pratade med?


Mamma.

 

35. Förhållandet mellan dig och den personen du smsade senast med?


Smsade nyss med parro och vårat förhållande är bästisar   

 

36. Favoritmat?


Stark mat och tacos.

 

37. Plats du vill besöka?


KANARIEÖARNA

 

38. Senaste platsen du besökte?


Affären. 

 

39. Är du kär?


Aa.   

 

40. Senaste gången du blev förolämpad?


Igår..

 

41. Favoritsmak på godis?

 

CHOKLAD SMAK OCH SURA GODISAR NOM NOM.

 

42. Vilka instrument spelar du?


Inget men jag kan spela ukulele. :3

 

43. Favoritsmycke?


Halsband c:

 

44. Senaste sporten du spelade?


Handboll idag på gympan :)

 

45. Senaste låten du lyssnade på?


So Sick - Ne Yo.

 

46. Favoritraggningsreplik?


.

 

47. Har du använt raggningsrepliken nån gång?


Neej.

 

48. Senaste gången du va med någon?


Nyss, var med mamma o.o

 

SISTA FRÅGAN: 49. VEM SKA SVARA PÅ DE HÄR FRÅGORNA NU?

 

ALLA! :D

 

HERRÅ C:

 

 

 

 

 


 

 

Av Parro Pandis - 21 mars 2014 20:07

Heeej alla   

 

I förra inlägget skrev jag att jag ska börja med en ny "sak", och det är....

 

Alltså att jag visar fameometern *stav o.o*   

Så dagens fame är:

 

Tjaa, ni ser ju, ganska mkt kvar till lvl 21   Skulle bli jätte glad om ni gav autos C: Herrå <3   


(och ja, jag ska försöka lägga upp en låt efter varje inlägg   )

 


Av Parro Pandis - 21 mars 2014 20:00

FÖRLÅÅÅÅT FÖR SÅ DÅLIG UPPDATERING   

 

Har helt enkelt inte haft tid/lust..   Men ska försöka blogga som vanligt igen!    Parro har iaf bloggat..   Men det är 4 dagar tills vi ska praoa! omg   men som sagt, mer info kommer på måndag, ska ju inte avslöja för mkt    (fast jag tror redan jag har avslöjat allt o.o)

 

Men nu tänkte jag visa dagens look, och eftersom jag inte bloggat på 2 dagar (tror jag) ska jag visa 2 looks c: 

     

Förlåt för så suddiga bilder, vet inte hur man tar kort med datan på en mac   

 

Men jag ska börja med en ny sak... men det inlägget kommer ut snart..   Så vi ses, byeee   

 

 

Av Parro Pandis - 21 mars 2014 14:04

Hola Amigos!   

 

Friday, dear friday. Where have you been?   

 

Vi dansade "what does the fox say" på gympan idag igen o.o 

 

2 dagar kvar tills jag köper en iPod   I CAN'T WAIIIT

 

 

Över till Msp~

 

Min gubbe jag har bjudit in till msp har nått level 6, så jag

fick en bonus    

 

 

 

 

 

   

 

 

Dagens look heter "But first, let me take a selfie"   

 



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi heter Pandis och Parro c: Vi kommer lägga upp inlägg om msp, och andra saker 8D Parros msp: Carro.bäst Pandis msp: Söta Sandra

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards