Parro and Pandis

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Parro Pandis - 18 mars 2014 21:37

Heeej alla :3

 

Imorn har vi en jätte kul sak på so'n 8D Vi ska ha teater om massa saker från vasa tiden o så c:    Eftersom jag har lite tid kan jag ju skriva lite om vad MIN teater ska handla om... 

 

Men vi kan börja med att det finns 4 grupper, grupp 1 har Colombus ( om han stavas så   ) Grupp 2 har vasa skeppet, Grupp 3 har drottning kristina och grupp 4 har häxjakten c:

 

Och jag är i grupp 3, asså drottning kristina   Våran grupp e ganska så seg ibland xd men bara vissa lol cx Iaf, jag är Gustav Den Andra Adolf, och killen som jag gillar ( som är i grupp 2 ) är oxå gustav den andra adolf    Fast jag visste inte det innan o.o För jag brukar alltid vara killen xd Men iaf, jag ska typ dö i början så när vi tränade så skulle jag ju ramla, och då sa han:

 

" Jag kommer och räddar dig   " 


Gissa om jag dog lite..   Vilken tur att det bara var 2 grupper i klassrummet då hihi   Men jag är oxå berättare, eftersom att jag inte säger så mkt.. jag säger typ bara "aj" och sen dör HAHA xdd

 

MEN OM EXAKT EN VECKA SKA VI PRAOA YAAAAY   LÄNGTAR 8DDD

 

Men en sak till innan ni går... Parro har inte gjort dagens look.. så jag ska tvinga henne att göra 2 imorn hihi..   Men ska nog sova nu, elr aa, chilla lite iaf c: Så ses :) 

 

Av Parro Pandis - 18 mars 2014 21:30

HOLA AMIGOS "DUDUDDUDU"   

 

OH HOW WE PARTY IN OUR UNDERWEAR LET THE PEOPLE STARE

 

CARRO IN DA HOUSE DUDUDDU

 

Ehhm... Är oseriös idag

 

- YOU DONT SAY

 

- NO SHIT SHERLOCK

 

NANANANANANA

 

 

HAR VARIT BORTA HELA DAGE N FÖR JAG HAR VARIT PÅ GYMNASTIK OCH VARIT MED EN FRIENDO 

 

Min armbåge och min axel gick ur led på gymnastiken och mitt knä är kaput   

 

HINNER INTE UPPDATERA NÅGOT OM MSP SKA LÄSA NU

 

 

tack och hej, leverpastej

 

 

 

Av Parro Pandis - 18 mars 2014 14:20

Hej amigos c:

 

Slutade skolan för typ 20 min sen, men sen dess har jag spelat msp   Iaf, tror parro fortfarande är i skolan för hon svarar inte på skype c: Men bara så alla vet så känner inte vi varandra irl, för er som undrar  Men iaf, Idag imorse så skulle vi haft engelska... men istället fick vi gå till skolsköterskan ( alla girls ) och prata om... om.... puberteten.... Och... OCH DET VA FKN BILDER PÅ PERSONLIGA SAKER   Det var såååå pinsamt   Och killarna ska ha deras "samtal" nästa år,FY VAD ORÄTTVIST   Och vi fick veta att den 1 april ska vi ta spruta   NEEEEEEEEEEEJ   

 

TILL MSP


Det har varit rätt så lugnt på msp faktiskt c: [what o.o]

Nejmen inte så många är inne   Hihi..   Men tänkte visa dagens look c:

       

Den där looken e jätte gammal o.o vet inte vrf jag aldrig haft på den xdd Men det va längesen parro uppdatera    Ska tvinga henne sen hihi    Nejmen ses, och här kommer en låt   


Haha alla i min klass sjunger den hela tiden haha XD Men ses c: BUT FIRST, LET ME TAKE A SELFIE   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi heter Pandis och Parro c: Vi kommer lägga upp inlägg om msp, och andra saker 8D Parros msp: Carro.bäst Pandis msp: Söta Sandra

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards