Parro and Pandis

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Parro Pandis - 17 mars 2014 20:59

PREVET   

 

Är rätt så glad nu ^^ Elr aa, jag gjorde typ så att parro blev vän med hennes "idol" elr ngt sånt hihi    Och det känns ju alltid bra att göra ngn glad :)  

 



Kom nyss på att jag har läxa till imorn som jag inte gjort    Psst... typiskt mig..

Fast jag kom oxå på att efter prao dagen [tisdag nästa vecka] är vi lediga onsdag och torsdag   För vi har utvecklingsamtalsdagar då, och vi har ingen skola när vi har det    MEN...

På fredag (då jag har utvecklingsamtal) har vi skola     OCH vi börjar kl 8.50 på fredagar men eftersom att jag har utvecklingsamtal kl 8 så måste jag komma till skolan extra tidigt   

Nu ska jag nog göra NO läxan till imorn hehe.. så vi ses :* 

 

Av Parro Pandis - 17 mars 2014 18:33

Jag vill bara att ni ska veta att jag Pandis ljuger!! hahahaah din dumma apa!!! 

 

Jag har hjälpt till med 3000 fame och inte 5 fame xD nu vet ni det 

 


PANDIS ÄR EN FIS 

 

 

Av Parro Pandis - 17 mars 2014 18:12

   

 

Av Parro Pandis - 17 mars 2014 18:09

HEEEJ   

 

Om ni såg parros inlägg så vet ni säkert att våran gubbe på msp är i lvl 7, WOHOOO    

[ Psst.. säg inget till parro men jag gjorde det mesta.. hon hjälpte bara med 5 fame D:< ]

 

Iallafall, nästa tisdag ska jag.... *trumvirvel...* 

 

PRAOA :D

 

För er som inte vet vad det är så är det när man testar att vara på ett jobb, t.ex i en dag elr en vecka   Och det här är extra spännande för det är första gången jag ska praoa    Jag ska praoa på harmoniq med min bästis Hannele :) Längtar så himla mkt 8D   

 

Jag börjar kl 9.30 och slutar 17.30, låååååååång dag    Men jag hinner inte precis uppdatera innan, men runt 11-12 tiden har jag lunch i en timme så jag ksk kan uppdatera lite då från mobilen    Men mer info kommer på måndag :) Herrå :* 

 

Av Parro Pandis - 17 mars 2014 17:57

  Hej igen   

 

Tänkte börja med något som heter "Dagens sc" xD Alltså jg lägger upp en bild på sc hjulen c: 

 

Pandis håller på att göra en sån där bild/text där det står så   

   

FICK HÖGSTA VINST PÅ BÅDA HJULEN, OH HAPPY DAY 

 

feeling good over here mhhm   

 



 

Av Parro Pandis - 17 mars 2014 17:28

Hola Spaniola   

 


Har slutat skolan c: Eller jag slutar skolan 15:30.. Fast jag hade körövning + så var jag med min bästis Paula     

Vi hade gympa idag   <33 (ÄLSKAR idrott) Vi lekte typ lekar owo Först körde vi killer ball/boll? Och jag blev kvar sist   

 

- Ehhm.. Carro, skryt inte.   

 

Hehe, jag skryter inte   

 

Men iallafall i Fredags hade vi Line dance på gympan    Hahaha, vi dansade till  -What does the  fox say- xD (Det var as pinsamt) 

 

 

 TILL MSP


Vi levlar på våran gubbe om 5 fame OMG   

 

1 minut tills jag kan ge auto........... SPÄNNING 

 

LEVEL 7!!! OMG WOHO

 

 

Tog molnet och Pandis blev ine så glad... xD Hon ville ha cykeln fast jag tycker den är ful   

 

 

Jag har iallafall skapat en extragubbe: ParroCarro    

Den är ful, fast den är bra att ha som reserv c: Man kan ge presenter och autos till sig själv.. xD Den är i level 6 8D (ska göra den fin sedan) 

 

 


Nu kommer lite andra bilder från veckan m.m   

 

       

 

 

Av Parro Pandis - 17 mars 2014 14:35

PREVET  

 

Hihi, det betyder hej på ryska    Japp där fick ni lära er ngt 8D  Iaf, jag slutade nyss skolan c: Vi slutar jätte tidigt på alla dagar förutom onsdagar    Vi hade iaf prov idag på matten om bråk och decimaltal c: Det va ju enkelt men på nästan alla våra lektioner är våra lärare engelska, amerikanska eller från kanada   Men vi är ju rätt så vana med det :3 [ Och vi har olika lärare och våran skola är engelsk så aa ] 

 

MEN NU TILL MSP 

 


Tänkte visa dagens look c: 

   



Tröjan är en design hihi   Nu ska jag logga in på "parroandpandis" och hjälpa den att levla :3 Men innan ni går så ska ni få en låt   Och förresten, hoppas ni gillade mina Top 10 låtar    Herrå cc; 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi heter Pandis och Parro c: Vi kommer lägga upp inlägg om msp, och andra saker 8D Parros msp: Carro.bäst Pandis msp: Söta Sandra

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards