Parro and Pandis

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Parro Pandis - 20 mars 2014 15:01

Hola Amigos!   

 


Sorry att jag inte bloggat på ett tag.. Men jag har helt enkelt inte haft lust. 

 

Just nu sitter jag i soffan och myser. Sitter med en filt och titar på family guy framför brasan   

 

Jag är sjuk..    Jag har huvudvärk + Jag har skit ont i halsen,den är röd och svullen, så jag måste ha på mig en halsduk   

 

Min storebröder spelar musik och hela soffan vibrerar   

 

PÅ SÖNDAGEN, NÄR JAG SKA ÅKA TILL NORRTÄLJE FÖR ATT GÅ PÅ GYMNASTIK, SKA VI GÅ TILL ELGIGANTEN OCH KÖPA EN IPOD!!!     

 

TILL MSP 

 

Vet att jag inte lagt ut dagens look på länge, men jag har inte orkat. Ska göra en idag iallafall, om jag orkar   

 

Har iallafall gjort en gubbe på Uk msp c: 

 

 

 

 

 

Min gubbe heter : Carrostyles 

Pandis gubbe: Sofiastyleees 

 

Adda oss   

 

 

 

Adios!   

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi heter Pandis och Parro c: Vi kommer lägga upp inlägg om msp, och andra saker 8D Parros msp: Carro.bäst Pandis msp: Söta Sandra

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards